امشب...

هه سلام يلداتون مبارك هر چند من كه يلدا رو اصلا درك نميكنم امشب همه دور هم هستن من تنهام نميدونم چرا من برعكس قوانين آدم ها هستم موقعي كه همه تنهان من خود به خود يكي رو دارم ولي الان چي... الان از همه تنهاترم از همه خدايا تو هم تنهايي نه اونجا شب يلدا چطوره؟ما رو دعوت نميكني؟باشه خدا هم ديگه حوصله ما رو نداره ديگه نميخوام توي اين وب حرف هاي كليشه اي عاشقانه بزنم ديگه نميخوام شعر هاي با قافيه قشنگ بنويسم ديگه نميخوام داستان هاي عاشقانه اي كه يكي از يكي كليشه اي تر هستش و بزارم ميخوام واسه خودم باشم نميخوام نميخوام ديگه واسه آمار بازديد كاري كنم ديگه هم به هيشكي خبر نميدم هر كي دوس داشت و اين وب به دلش نشست ميتونه بياد

اي خدا ديوونه شدممممممممممممممممممممم

http://blog.basidoon.ir/wp-content/uploads/35007.jpg

 

 
 

خدایااااا......

 

کفر نمی گویم،پریشانم..................

 

چه می خواهی تو از جانم؟ مرا بی آن که خود خواهم اسیر

 

 زندگی کردی.................

 

خداوندا..........تو مسئولی....................

 

خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه

 دشوار است..........

 چه رنجی می کشد آن کس که انسان است وازاحساس

 سرشار..............

 خداوندااااااااا........

 کفر نمی گویم.........پریشانم............

 می دونی وقتی خدا داشت بدرقم می کرد بهم چی گفت؟؟؟؟

       جایی که می ری مردمی داره که می شکننت،مبادا که

بشکنی...   من همه جا باهاتم و تو تنها نیستی......... (پس چرا من

اينطوريم؟)

 

      تو کوله بارت عشق ميزارم تا بگذری....

      قلب می ذارم که جا بدی....

     اشک می ذارم که همراهیت کنه

 

       و مرگ....

 

       که بدونی که دوباره بر میگردی پیش خودم...



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت13:04---3 دی 1390
سلام دوست گلم اومدم بگم که:
من دیگه وبمو اپ نمیکنم میدونی چرا؟ چون اعصابمو که از سر راه نیاوردم این لوکس بلاگ داغونش کنه
نصف لینکام و نظراتو حذف کرده
پس منم یه تصمیم عاقلانه گرفتم و نقل مکان کردم
اینم ادرس جدیدمه: www.cutegirl20.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 29 آذر 1390برچسب:, | 20:51 | ♥autumn boy♥ |